Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Μάσκα για φριζαρισμένα μαλλιά!

Καλησπερα αγαπητοι μου αναγνωστες.Σας εχω ενα κειμενο εμπευσμενο απο την MissEuelina2009 η οποια εγραψε στο starlog του stardoll για το πως μπορειτε να εχετε φριζαρισμεωα μαλλια και ειπα να σας το μεταφερω.
Η οποια μας λεει:

''Γεια σας κουκλίτσες!

Καθώς έψαχνα στο internet ανακάλυψα την πιο απλή μάσκα μαλλιών, που πραγματικά είχε 100% αποτελέσματα σε μένα, που τα μαλλιά μου φριζάρουν ΠΑΝΤΑ.
Το μόνο  που θα χρειαστείτε είναι ένα κουτάκι γάλα καρύδας και 2 λεμόνια!
Το γάλα καρύδας το βρήκα σε μεγάλη αλυσίδα super-market και μου κόστισε μόνο 1 ευρώ. Είναι λίγο πηχτό, αλλά μην αγχώνεστε, έτσι πρέπει να είναι..
Ανακατέψτε το γάλα με το χυμό των λεμονιών και είναι έτοιμο!
Απλώστε στα  στεγνά μαλλιά σας (όχι στις ρίζες) μια γερή ποσότητα του μίγματος που φτιάξατε και κρατήστε το στα μαλλιά σας για τουλάχιστον μια ώρα! (Όσο έχει μείνει μπορείτε να το κρατήσετε για όσο θέλετε, έξω από το ψυγείο)
Μετά ξεπλύντε και βάλτε κανονικά το σαμπουάν σας... Μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε ισιωτική και πιστολάκι!
Εγώ παρατήρησα ότι τα μαλλιά μου έλαμπαν, σταμάτησαν να φριζάρουν και εξαφανίστηκε η ψαλίδα, ενώ επίσης είναι απαλά και μάκρυναν πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με τις άλλες φορές!''
Ελπιζω να σας βγαλει και σας αποτελεσματα γιατι εμενα μου εγαλε και δε το περιμεωα πως θα ειχα τοσο λαμπερα και υγιες μαλλια!
Με εκτιμηση,
Ευα!;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου